«Ақмола облысы білім басқармасының  Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Уәлиханов ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Валиханово отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

17.01.2017

Сынып 6 «А»

Күні 22.12.2016ж

 

Мұғалім: Шагирова Ж.С.

Сабақтың тақырыбы:

Балдырлар 

бөлімдері. Біржасушалы  және көпжасушалы  балдырлардың   жалпы 

сипаттамасы

 

Мақсаты:

Балдырлар 

бөлімдерінің  негізгі

ерекшеліктерін  оқып,біліп құрылысын салыстырады,тіршілік

ортасын   анықтайды

 

Күтілетін нәтижелер:

1.Біржасушалы және көпжасушалы балдырларды ажыратып

айта алады .

2.Балдырлар бөлімдерінің  негізгі ерекшеліктерін сипаттап айта алады,сыртқы

құрылысын зерттейді және салыстырады,тіршілік 

ортасын  анықтай  алады

 

Керекті жабдықтар:

6сынып. Қ.Қайым, Р. Сәтімбеков Алматы  «Атамұра»2015

Стикерлер,маркер,постер, рефлексия парақтары

Қолданылатын әдістер:

1.«Түстерді тандау» ойыны

2. «Ассоциация»

3. «ДЖИГСО» әдісі

4.Шығармашылық жұмыс. Постер қорғау.

Формативті бағалау.

5.АКТ-ны пайдалану

6.Кері байланыс

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың

кезеңдері

 

Мұғалімнің іс-әрекеті

 

Оқушылардың     іс-әрекеті

 

Уақыт

 

Ұйымдастыру 

«Қызығушыл

ықты ояту»

Сәлемдесу,түгендеу, психологиялық

дайындық,ынтымақтастық атмосферасын  

қалыптастырамын 

Оқушылар стикердің астында жазылған жұп болып отырады.

2мин

Сабақта қолданылатын әдістермен  таныстыру

Оқушылар 

әдістермен  танысады

 

 

 

Білу

Сұрақтар қоямын, жаңа сабақ  сабақтастығын  ұштастырады

 Оқушылардың  ойлау,есте 

сақтау   қабылеті   артады

  Оқушылар   «ассоциация»  құру  

арқылы    сабақтың  мақсатын 

қояды

 

5мин

Түсіну

Жаңа тақырыпқа 

аздап мағлұмат беремін

Балдырлар бейнероликті 

көрсету арқылы тақыпыпты ашуға мағлұмат  алады

Әр жұпқа 

тақырыпты  бөліп беремін

І –жұп. Біржасушалы балдырлар

ІІ-жұп. Көпжасушалы 

балдырлар

Оқушы мәліметпен танысады оқып шығады,  түсінеді,жеке,жұппен талдайды.  Постер  

қорғайды

 

10-13мин

Қолдану

Тақырыптан  түсінгенін   жылдам орындауға   тапсырма таратамын:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Жеке, жұппен  тапсырманы  

қолданып,жауап береді

4-5мин

Талдау

Әр жұпқа 

білімдерін дамыту   үшін  күрделірек тапсырма

таратыпберемін.тапсырманы орындау барысында 

оқушылардың ойлау қабілеті, тіл байлығы өседі,таланттары  байқалады

 

 

 өз тобына алған

тапсырмаларды орындауға  жеке,

жұппен,топпен    талдап     талқылайды,жауап береді, тапсырманы  спикерде 

қорғайды.Әр топ  екі жұлдыз, бір

тілектерін айтады

7мин

Сергіту сәті «Бейнефильм»

Көрсету

 

Оқушылар 

бойларын  сергітіп  алады

3мин

Жинақтау

Алған білім жинақтайды.

7 сұрақ тақырыпты сараптауға беремін тест   әр  

қайсысына

Тақырыпты 

жинақтауға  тест жұмысын

орындайды,өздері бір-бірлерін 

тексереді

5мин

Бағалау

«Балдырлар жайлы не?»  

білдім»

өз ойларын айтқызу

   Өз 

ойларын жеке жазу, жұпта талқылау, ең үздігін ортаға шығару.

 

3мин

«Табыс  ағашы»

Сабақтан алған әсерлерін қорытындылап,бағалайды

Жоғары- түсіндім

Ортасы- жартылай түсіндім

Төмені- 

түсінбедім

Өзіндік, жеке, жұппен бағалау

2мин

Үйге тапсырма

  Оқулықтан

тақырыпты

105-108 бб.оқу, кестені 

толтыру

 Тақырыптан     қажетті 

сөздерді жазып алу, кестені дәптерге орындау

1мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 626

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст